Gertrudes

☺Ny Thai☺

Kategori: Mat och recept

För er som bor i Hovås och inte redan visste det så har Hovås ÄNTLIGEN fått en thairestaurang. Såg detta igår när jag och tor var på väg till mataffären så var det en skylt, under samma tak som Hovåspizzeria, som det står med stora bokstäver "THAI&WOK". Thai är ju min favoriträtt så thairestaurangen i Hovås fick stå för middagen igår. Iallafall för mig, tor valde pizza istället. Det var iallafall vääääldigt gott och jag rekommenderar den starkt om ni har vägarna förbi!

hahaha, sjukt ball att de skrivit "Nu slipper ni välja" det är ju nu man behöver välja mellan pizza eller thai...

Kommentarer

  • ...! säger:

    lamai thai då?

    Svar: Lamai thai ligger så långt bort, mer i Askim skulle jag säga :)
    Gertrude Tornvall

    2013-01-10 | 22:17:31
  • tobias säger:

    Håller med helt super gott åt sushi igår perfekt!

    2014-07-03 | 11:59:29

Kommentera inlägget här: