Gertrudes

Just nu

Kategori: Allmänt

Bilden kanske säger en del, men iaf. Just nu sitter jag och pluggar ute på terassen. Var uppe tidigt imorse och gymmade. Så skönt när det är påsklov och kunna gymma på morgonen i lugn och ro, love it! Invinger även mina nya bikini som ni kanske ser, känns lite tidigt att köra på en knallrosa eftersom det är finare när man är jätte solbränd men med en filter på bilden så funkar den hehe. Nu måste jag fortsätta plugga, har mycket att göra. Ska även försöka lägga ut mina ldir skor senare idag här på bloggen så blir det budgivning eftersom det är några stycken som hört av sig. Kram på er! 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag vill jätte gärna ha cindstory tröjan du la ut! Mejla mig!

    2013-04-03 | 14:11:44
  • AMANDA säger:

    Så fin blogg! Hur många läsare har du ungefär per dygn? Kram :)

    2013-04-05 | 00:08:59

Kommentera inlägget här: