Gertrudes

godmorgon underbara lördag

Kategori: Allmänt

Nu har jag vaknat och Tor åkte precis för att förbereda det sista inför hans middag. Jag själv har precis ätit frulle och ska sätta mig och skriva lite svenska nu. Skriver faktiskt om datorspråkets påverkan på svenska språket, ganska intressant med tanke på hur mycket det faktiskt påverkar vårt språk. Alla förkortningar vi använder av oss på datorn, använder vi faktiskt utav i verkligheten också, lol, irl and soooo on. Haha kanske inte alla, men det förekommer iallafall. 
Gårdagen var jättekul. Vi firade både Stella och Elin hemma hos Stella eftersom de hade födelsedagsgrejen tillsammans. De hade gjort jätte fint, lite plock och massa fina drinkar bjöds det på. Sen gick vi vidare och fortsatte kvällen ute.
Snart fyller även lilla jag åååååååår! Måste börja planera inför min 18årsfest också som är på fredag nästa helg. Wooopwooop!
Nu ska jag ta tag i mig själv, lägger ut lite mobilbilder ifrån igår! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: