Gertrudes

Stressed

Kategori: Allmänt

Lite inspo till min bakning inför imorgon, fint va? Hoppas jag lyckas bara...
Åhh hej!! Fy va dålig jag vart på att uppdatera idag... Skäms på mig. Har dock mina anledningar. Direkt efter skolan åkte jag och mamma och handlade de sista inför min middag imorgon. Vi var hemma vid ca. 8 och då ställde jag mig direkt och började baka. Det gick dock inte som väntat, kakan blev ful och resten dåligt........ Nya tag imorgon! Kommer vara lika stressad imorgon och har inte hunnit göra några tidsinställda inlägg för helgen pga. allt mitt plugg jag haft denna veckan, åh känner mig så dålig och framförallt stressad. Hoppas ni tar hänsyn till det, ska göra mitt bästa och uppdatera er så bra som möjligt imorgon. Lägger ut bilder på min outfit så får ni se. Temat på middagen är glitter & glamour, så klart... haha

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Åh Gertrude, tror du kommer fixa världens finaste middag!!

    2013-03-21 | 23:33:51
  • :) säger:

    STRESSED spelled backwards is DESSERTS hehe

    2013-03-22 | 16:30:55

Kommentera inlägget här: