Gertrudes

Rocky spring

Kategori: Kläder och shopping

Jackan har man sett mycket utav men ack så snygg den är! Det blev en outfit med mina favoritfärger, svart och silver mmm så snyggt!
Jacka: Jofama by Kenza * Väska: Balenciaga * Byxor: Zara * T-shirt: American Vintage * Solglasögon: The Row X Linda Farrow * Boots: Ash * Mössa: Etsy
Har sett på andra bloggar att man kan klicka direkt på collaget så ser man all information om kläderna/accessoarerna på collaget men jag vet inte hur man gör det... Kom bara sålångt att jag kunde koppla till facebook och andra sociala medier... Någon som kan hjälpa mig? Collaget är gjort på polyvore.com!
Jag måste också säga att jag tycker det är skitkul att göra sådana här collage, gör det alldeles för sällan. Så om ni vill att jag ska fortsätta med det så kommer jag mer än gärna göra det! :)

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Gertrud skulle du kunna ge lite tips på partytoppar som finns i butik. Måste ha någon till helgen. Grym blogg!

    2013-03-06 | 11:09:28
  • Anonym säger:

    När jag gör collage så gör jag först en screenshot på bilden och sedan lägger jag upp bilden och länkar till collaget på polyvore via bilden, funkar jätte bra eftersom jag heller inte fattade..

    2013-03-06 | 13:48:31
  • Lisa säger:

    Tips på något snyggt, bälte eller halsband, örhänge som man kan ha till en vit/svart uringad tröja?

    2013-03-06 | 15:42:50
  • Clara säger:

    Ääälskar denna outfiten!

    2013-03-06 | 21:30:02
    Bloggadress: http://clarawallin.blogg.se

Kommentera inlägget här: