Gertrudes

plugg + te

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis tagit en paus i plugget och ätit lunch. Nu ligger jag i sängen och dricker te och läser psykologi, mucho intressanto. Eh kan inte spanska, haha. Ville bara göra en snabb update iallafall.
 
Btw, så ändrade jag designen innan. Det är bara tillfälligt tills jag hinner fixa en egen lite mer personlig design. Jag måste lära mig det där med koder osv. vilket kommer ta ett tag. I värsta fall få jag be någon hjälpa mig annars. Jag fick iallafall in en header med hjälp utav koder, so proud of myself... Dock vill jag ha bort texten som sitter mitt i mitt ansikte när man loggar in och sätta dit en egen, men det vet jag inte hur man gör. Har googlat runt men det funkar inte för denna design... Allt ser ju lite annorlunda ut och kommentarikonen är lite mer diskret nu. Ni hittar den precis till vänster om, längst ner av ikonera, inlägget iallafall. Hoppas denna är ok för tillfället! Nu måste jag fortsätta plugga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: