Gertrudes

Min 18årsdag - morgonen

Kategori: Allmänt

Har så himla mycket bilder ifrån igår så tänkte att jag delar upp dem i 2-3 inlägg!
Börjar med bilderna ifrån morgonen!
Bästa frukosten
Mina fina paket och en bukett med rosor, allt i rosa. Kunde inte vart finare! 
Lite bilder på mig i action under presentöppningen, lägg märke till att detta var extremt tidigt på morgonen så ser lite sur ut på bilderna, men det var jag inte haha
Nu blev ni kanske nyfikna på vad jag fick, men det får ni se imorgon ;) Ni har fått en liten sneakpeak iaf

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vart är bikini överdelen ifrån du håller i? Den verkar fin haha lägg ut bilder snaaaaart :) carvar dina inlägg

    2013-03-15 | 22:33:52
  • Anonym säger:

    Du är lite lik Mila Kunis, och hon är typ världens snyggaste så ta det som en komplimang!!

    2013-03-16 | 01:34:29
  • Anonym säger:

    Var har du köpt din pyjamaströja?? Den var jättefin!

    2013-03-16 | 11:12:19

Kommentera inlägget här: