Gertrudes

Lite tankar

Kategori: I mitt huvud

Några bilder hur de nya träningskläderna sitter på
Hej på er! Nu är jag hemma ifrån gymmet, älskar onsdagar, slutar 1, så behöver inte stressa till gymmet och sen stressa hem igen för att senare plugga. Idag hann jag med att crossa 1h, körde lite egna övningar på mattan, lite maskiner och avslutade med stretching. Det är inte ofta jag får ihop allt detta, men det är kul när man hinner och inte känner sig stressad. En sak som jag tänk på lite sådär spontant. Det är hur fruktansvärt dålig jag är på att vara peppad före jag åker till gymmet. Jag var sjukt trött idag efter skolan och hade iiiingen lust att gymma, gick runt och klagade istl. Detta humöret är jag faktiskt ofta på efter en tråkig skoldag. Hade sjukt dålig inställning till det helt enkelt. Senare visade det sig att det var en riktigt bra dag på gymmet, som det faktiskt 9/10 gångerna visar sig vara, det är ju trots allt det som får mig att åka dit. Alltså att veta att det faktiskt kommer bli kul när man väl är där. Det är bara hela grejen att veta att man ska dit plus vägen dit som konstigt nog är "jobbig". Ni kanske känner igen känslan? Känslan efteråt är dock obeskrivlig!
Btw, läste igenom mitt tidigare inlägg idag, Q/A, så hittade jag såå mycket slarvfel. Ber om ursäkt för det, men svarade på de frågorna kl 23 igår kväll så var lite seg i huvudet. Har gått in och ändrat det nu iaf :)

Kommentarer

  • anonym säger:

    vad har du för modell på dina nike skor?

    2013-03-20 | 18:47:06
  • Nicole säger:

    Haha! Känner verkligen igen mig och håller med fullständigt! Har du något mål med din träning? Eller vill du bara bli starkare? Super bra blogg!

    2013-03-20 | 19:13:43
  • Clara säger:

    Sjukt snygga kläder!:D Gillar tightsen!

    2013-03-20 | 21:02:25
    Bloggadress: http://clarawallin.blogg.se
  • Anonym säger:

    vart har du köpt leggingsen? :-)

    2013-11-11 | 12:28:31
  • . säger:

    vart har du köpt leggingsen? :-)

    2013-11-11 | 12:28:53

Kommentera inlägget här: