Gertrudes

Latmask

Kategori: I mitt huvud

Nu ligger jag i sängen och pluggar. Har på mig min nya pjamas jag fick i present, så mysig. Dock känner jag mig lite som en latmask eftersom jag spenderat mestadels utav eftermiddagen/kvällen här. Har inte hunnit träna sedan torsdags eftersom jag bestämt mig för att prioritera skolan denna vecka. Jag ska även ha 18årsmiddag på fredag och det är mycket att planera och handla tills dess. Jag och mamma började idag men det återstår ändå lite saker. Har inte bestämt min klädsel än heller och det är bara tre dagar kvar... börjar känna mig lite småstressad när det kommer till den biten, och ah skolan behöver vi inte prata om. 

Kommentarer

  • anonym säger:

    kan inte du snälla be din vän kelly att börja uppdatera igen, henes blogg är så bra!

    2013-03-20 | 13:25:11

Kommentera inlägget här: