Gertrudes

Frågor och svar

Kategori: Frågor och svar

-Hej jag såg att du har handlat på asos, jag tänkte också beställa där ifrån, men jag undrar bara, hur många dagar tar det tills man får hem de? är det krångligt att beställa där ifrån, rekomenderar du att handla därifrån? Mycket tacksam för svar!! ha det bra!
-Hej har tänkt att beställa ett par skor från asos! Men undrar bara hur sidan är, asså hur mycket kostade frakten osv? Snälla svara så snabbt som möjligt!
Asos är en av de kändaste nätbutik i Europa, därför är den väldigt bra och simpel att beställa ifrån. Det finns stort utbud och väldigt mycket snygga plagg för bra priser! Rekommenderar starkt att beställa därifrån. Frakten är även gratis och det tog mig ca. 9 arbetsdagar att få dem mina två klänningar (stod att de skulle ta ca.4arbetsdagar). 
-Köpte du glitterjackan nyligen? Jättesnygg
-ÅÅÅÅÅHHHÅÅ VILKEN SNYGG JACKA!!!!! Är den köpt nyligen, i Göteborg? Puss
Tack, love it! Köpte den för ca. ett halv årsedan så finns tyvärr inte kvar längre :(
Vad önskar du dig i present??
Gör ett enkilt inlägg om de, kommer upp senare!
Snälla svara på hur du redigerar dina bilder? någon app?
Jag redigerar mest i Camera + men även ibland i Pixlromatic och PhotoStudio.
När släpps hela zara Larsson låten med roosrniit & hedstrom på spotify??? Svara snabbt tack:p
De har ännu inte bestämt datumet tyvärr, återkommer när jag vet!
Vart i Oman var du? Älskar din blogg!
Vi var i öknen, bergen och i huvudstaden Muscat! Jättekul att du gillar den, blir så glad!
Vad kostade dom???? såå snygga!! är de mörka svarta eller lite blekta?? :)
Tack :), kostade 500 kr och de är mörkblåa!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag skall åka till London i nästa vecka. Vad får jag inte missa shoppa, bra butiker?

    2013-03-13 | 10:38:55
  • A säger:

    Var köpte du de sista jeansen?

    2013-03-13 | 11:00:11

Kommentera inlägget här: