Gertrudes

B-day wanties

Kategori: Frågor och svar

Victoria's Secret bikini * Giechi sneakers (osäker på vilken färg) * Ester Elenora BH  * Balenciaga armband * Hermes armband 
Fick en fråga om ang. vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Den här listan hade kunnat vara ännu längre... men jag valde ut topp 5! Allt är i silver och svart, haha. (För er som inte visste det, så älskar jag de färgerna tillsammans) Önskar mig även lite pengar, det är faktiskt alltid en bra present tycker jag. Är medveten om att jag inte kommer få allting, men det är roligare att önska sig mer och bli överraskad med vad föräldrarna väljer ut... Hermes armbandet står dock högst upp på listan och de har de gjort länge, så det är bara att hoppas!

Kommentarer

  • Frida säger:

    Åh grattis snygging!
    Tänkte även fråga om dina kompisar har bloggar? Isåfall vad heter de? :)
    Eller aaa vilka bloggar läser du helt enkelt? haha. kram

    2013-03-13 | 23:05:34

Kommentera inlägget här: