Gertrudes

Frågor & svar - Utbildning, skola & vänner

Kategori: Frågor och svar

Här kommer första delen av frågestunden. Som ni ser har jag delat upp frågorna i olika delar.

 Vilket är ditt favvoämne i skolan?



Idrott

Vad tycker du om ettorna som börjat på samskolan detta året? känner du någon? bra blogg!

 

Eftersom jag inte känner alla ettor på skolan så har jag svårt att uttrycka mig. Men de jag känner/är bekanta med, är snälla och trevliga!

Umgås du med yngre personer? 
-om nej, varför inte? 

Japp, ibland.

Vem är den snyggaste killen/tjejenpå sam enligt dig?

 

Haha, jaduu! Det vet jag faktiskt inte.

Vilken linje går du på Sam? Vilka andra gymnasium funderade du på när du skulle välja? Varför valde du Sam? 

Jag läser samhällvetenskap. Funderade inte på så många andra skolor än samskolan eftersom jag gått där sedan 4:an och trivdes väldigt bra. Därför bestämde jag mig för att fortsätta.

Vad tycker du om Rudebecks och Sjöllins? Som du förstår ska jag välja nu snart haha! 

Vet inte alls mycket om Rudebecks, men det verkar iallafall vara en bra skola med ambitiösa elever. Sjölins verkar också vara en bra skola med en annan studieteknik än vad andra skolor har. Många av mina kompisar går där och enligt dem trivs det jätte bra, så litar på dem såklart. 

Visa några av dina kompisar på skolan

Här får ni "några" bilder

 
Har någon/några av dina vänner bloggar? Länka!



Lova Nyblom: http://urbanstyle.se/lovzter

Johanna Falkenby: http://carolinesworld.net/johannafalkenby/

  Vet du vad du ska göra efter gymnasiet ?



Jobba första året sen ska jag plugga någon linje inom mode utomlands. Har inte stenkoll på det än helt ärligt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    har du bara kompisar i skolan?

    2013-01-21 | 18:30:09

Kommentera inlägget här: