Gertrudes

Tips!

Kategori: Kläder och shopping

Kul att jag fått lite respons på mitt frågeinlägg, tar genast åt mig all kritik från er. Har ni missat inlägget så hittar ni det precis nedanför detta. Iallafall, tänkte jag därför redan nu börja med att tipsa er!
 
Jag klickade nämligen in på Tyras nätbutik stylebytyra.se och kikade runt lite så hittade jag dessa tre bikinsar. Jag är medveten om att det inte är säsong än för att gå i bikini hehe. Jag såg dem först i somras men blev aldrig av att jag beställde hem någon utav dem, kan tycka det är lite meckigt ibland. Nu iallafall hittade jag dem igen och är väldigt sugen på att beställa hem den överresta bikinin. Tycker även de är lite roliga eftersom jag aldrig såg någon i somras som bar någon av dessa, man ser oftast bikinis som alla har koll på ifrån H&M och Victoria's Secret världen över.
 
Alla tre är på rea så priserna är otroligt låga.
 
Ni hittar följande bikinis HÄR
 
149kr
149 kr
99 kr
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: