Gertrudes

Thursday

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma efter en lång eftermiddag. Åkte direkt till gymmet efter skolan. Eftersom vi inte har speciellt mycket just nu så stannade jag ett tag på gymmet och kände mig inte sådär stressad efter att passa en tid eller så. Jag hann med mycket, 1h5min cross, 10 min crossramp och nästan 10 min på bandet. Jag tränade även styrka idag, kunde inte låta bli och avslutade med en lugn stretching. Borde stretcha oftare faktiskt det är ju nästan lika viktigt som självaste träningen.
 
Nu ska jag göra lite påfyllning av muslin vi gjorde i lördags, den är redan slut, har ätit den som godis typ. Sen laga lite middag. Avslutar kvällen med att svara på sista frågorna på frågestuden. Svar kommer till helgen! 
Nu när man skaffat blogg blir de alldeles för mycket egopics haha
Jeans: Dr denim (black ice) * Tröja: H&M * Skor; Ash * Väska; Balenciaga * Skärp; CC clothing * Ringar, G-ring; NK * Silvering; Robin's Jeans 
Mmmmmm, frukosten imorse bestod av kesella, granatäpple och musli

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken grad har du när du kör på crossen?

    2013-01-24 | 23:12:35

Kommentera inlägget här: