Gertrudes

Running shoes - Nike

Kategori: Frågor och svar

Fick frågor ang. mina träningsskor. Jag köpte dem på Team Sportia ute på Hisingen för något halvårs sedan precis när jag började träna. Jag vet att jag köpte de sista paret av dem tyvärr. När jag testade skorna och sedan kolla priset blev jag förvånad eftersom Nikes träningsskor brukar ligga mellan 1 000kr och uppåt och dessa skor kostade 600 kr. Men när jag testade dem fick jag höra att de var ifrån barnkollektionen, KAP! 
 
Har googlat runt och försökte hitta just min modell på olika sidor men hittar tyvärr inte just dem men väldigt många liknande. Nu när jag tittade in på Nikes hemsida har det kommit en uppgdaterad modell av dem (se nedan det är dock inte helrosa, om man nu vill ha de). Modellen heter Nike Dual Fusion Girls Running Shoeoch kostar 500kr(+frakt etc). 
 
Hittar däremot väldigt många andra rosa träningsskorr. Så för er som var intresserade av ett par rosa träningsskor så finns det alltså lite överallt. Hade jag köpt ett par nya träningsskor nu hade jag nog inte valt rosa eftersom det syns på allas tjejfötter och har därför tröttnat på att se dem (trodde aldrig jag skulle säga de, skorna är ju trotsallt rosa haha). Dock är dem fortfarande sjukt snygga så why not egentligen, handlar nog bara om att jag tröttnat på mina egna. Jag hade istället valt ett par knallblåa, så snygga...
 
När vi ändå pratar träning så frågade några vart jag tränar (glömde nämna det igår i mitt träningsinlägg) men jag tränar iallafall på Träningsverket som ligger Sisjön. Det är väldigt bra, det händer inte ofta att maskinerna är upptagna vilket är ett stort plus!
 
 Den uppgraderade modellen av mina skor
 
DRÖMSNYGGA


 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vilken storlek köpte du då? Eftersom det var barnstorlek?

    Svar: 38! :)
    Gertrude Tornvall

    2013-01-24 | 20:52:58
  • Christina säger:

    Jag har också rosa skor, fast Asics. Håller med dej att blå blir kul nästa gång. Kul med glada färger när man tränar :))

    2013-01-25 | 15:20:38

Kommentera inlägget här: