Gertrudes

Friday, im in love

Kategori: I mitt huvud

Får panik på blogg appen, har inte kunnat uppdatera på hela dagen. Får hoppas på att detta inlägg kommer ut.

Nu är det iallafall fredag och jag ska ha kul ikväll (hade jag tänkt). Hoppas ni också får/har en bra fredag. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att fika på stan och sen kom pappa så köpte jag lite skolgrejer, anteckningsblock etc. Hade nämligen tänkt att börja anteckna på lektionerna för första gången i 2an. Nu är vi påväg hem och jag ska hem snabbt och äta men även bestämma kläder till ikväll. Har ingen aning vad jag ska ha på mig, klänning eller jeans??? Gahh

Här är några bilder från idag

          Todays outfit

Kommentarer

  • Karolina säger:

    Kan du inte göra ett inlägg om din väska? :) hur mycket den kostade, var du köpte den, om vad som är bra/dåligt med den, om du är nöjd? :) hade varit roligt att läsa om! Kram!

    2013-01-18 | 20:57:47
  • Anonym säger:

    Var är skjortan från?

    2013-01-19 | 14:51:12

Kommentera inlägget här: