Gertrudes

Frågor&svar - bror&Pojkvän

Kategori: Frågor och svar

Bror, Willliam

Bror: Hallå är det ingen som undrar nåt om mig?!



Haha jo tydligen kom det lite frågor efter din kommentar:

Din bror är verkligen snygg... Vilken typ av tjejer gillar han , snälla svara



 Vet inte exakt vad han gillar för tjejer, men han var väl samma sak som mig när det kommer till utseende på tjejer. Iofs har han den här tjejen som bakgrundsbild på hans telefon så något sånt här liknande kanske?? 

Pluggar din bror ?  Är han också modeintresserad?



 Han pluggar Systemvetenskap. Han är väldigt mån om vad han sätter på sig och intresserad till en viss grad men inte alls som mig

Hur gammal är din brorsa? Sjukt snygg Är han singel? Vad pluggar han i Lund? 

Han är 20, 21 i februari och han är singel ;)

På vilket universitet i lund pluggar din brorsa?



Lunds universitet


 


Pojkvännen, Tor

Är din pojkvän romantisk ? Ge exempel i så fall. 
Jättebra blogg verkligen !


 

Jaaaaa, han om någon är det. Ett bra exempel var när jag kom hem från Oman så hade han förberett detta: 

Soooo cute

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans ? 

4 februari blir det ett år!

Hur träffades du och din pojkvän? Hur gammal är han?

Vi träffades hos hans kompis på en "fest". Han är 22 år.

Kommentarer

  • go kille du har säger:

    Vi är nog inne på samma spår! Älskar äldre killar!!

    2013-01-20 | 12:17:49
  • antonia säger:

    Kan du fråga chans på wille åt mig? plz

    2013-01-21 | 00:35:17

Kommentera inlägget här: