Gertrudes

Frågor och svar

Kategori: Frågor och svar

Hälften av era frågor till mig var om min träning & hälsa så tänkte därför att jag gör ett enskilt inlägg om de.
Börjar med att svara på resten av era frågor:
 
1. Du har vältränad kropp, äter du aldrig nått onyttigt? 
Jo självklart gör jag det, är världens godismonster... men försöker undvika på vardagarna(fredag räknas inte som vardag hehe)
 
2. Du fick väskan!! Gud vad roligt! Fick du något mer i julklapp? Av din pojkvän?:) du är grym! Kram
Jaaaa hihi, den blev min tillslut. Jag fick ett par solglasögon, pengar, pyjamasbyxor och shopping ifrån Dubai (mina föräldrar är där nu). Av min pojkvän fick jag en stickad tröja, ett armband, en ring och en röd sten(hehe) som det står LOVE på(titta föregående inlägg)! 
   Armbandet
 
3. Tycker verkligen om din blogg hur mycket som helst! Har några frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på :) 
1. Hur lång är du? 
2. Hur mycket väger du? (Du behöver inte svara om det känns alltför privat) 
3. Du är väldigt brun, kommer du ifrån något speciellt land eller är det solariet som är boven? 
 
Va kul att du gillar den!
1. Jag är kort som tusan, 157cm.
2. Min vikt varierar men väger mellan 40-50kg om det gör dig lyckligare att veta hah
3. Jag är helsvensk, det är mina gener ifrån mammas sida som ligger bakom min hudfärg. Solar någon enstaka gång under de kalla vintrarna.
 
4. Vart kommer din bikini ifrån? Såååå fin!!
Tack så mycket :) Den är ifrån Nolita, köpte den i Dubai förra året.
 
5. Är du helsvensk?? Du ser nämligen lite 
Exotisk ut! Hehe grym blogg!!
Kolla ovanstående svar :)
 
6. Kommer du svara på var dina leopardbyxor är ifrån då? Snälla
Gjorde ett inlägg om dem för två dagar sedan, titta ner lite i bloggen!
 
7. Om du skulle gillat en kille som du inte kände men du tyckte var vansinnigt snygg... Hur skulle du göra för att få honom? Snälla hjälp mig:p
En väldigt svår fråga eftersom jag inte vet din situation speciellt bra. Ställer därför några frågor till dig. Vet han vem du är? Har du honom på facebook? Hade jag inte haft honom på facebook oavsett om han visste vem jag var eller inte, skulle jag lägga till honom som vän på facebook så du får hans uppmärksamhet. Sen hur du vill sköta resten tycker jag är mer upp till dig hur intresserad du vill visa dig vara. Man kan ju alltid poke:a, like:a profilbilden, skriva till honom men följ hellre din magkänsla då. Alltså visar han intresse tillbaka eller inte? Det är aldrig bra att visa för mycket intresse och sedan inte få något tillbaka. 
Lycka till!
 
11. Åh var har du köpt missoni sjalen??? snälla svaaraa
Sjalen är ifrån Tara, fick den i födelsedagspresent av min pojkvän!
 
 
Hoppas ni är nöjda med era svar. Ställer ni en fråga i kommentarfältet så svarar jag självklart så fortsätt fråga om ni undrar över något! :)

Kommentarer

  • Klara säger:

    en liten fråga, hur träffades du och Tor? detta är en av mina favorit bloggar!

    2013-01-07 | 17:28:03
  • Amanda säger:

    Vill bara påpeka än en gång hur grym du är!

    2013-01-07 | 17:48:58
  • Elin säger:

    Kan inte du tipsa om bikinisar från VS som du tycker är snygga?


    Svar: De kommer, så håll utkik!
    Kram
    Gertrude Tornvall

    2013-01-07 | 18:15:19
  • Sofia säger:

    Hej gillar din blogg jätte mycket! Jag undrar varifrån din beige belstaff jacka kommer ifrån?:) den är jätte snygg!!

    2013-01-07 | 18:51:40
  • lisa säger:

    hej! ja tänkte bara fråga hur lång du är?:)
    din blogg är amazing

    Svar: Läs ovanstående inlägg!
    Gertrude Tornvall

    2013-01-07 | 21:27:59
  • ebba säger:

    hej! kan inte du tipsa om lite olika vårjackor? olika modeller, färger och stilar som du tycker är snyggt så man kan få lite inspiration? tycker nämligen vårjackor är det svåraste att köpa haha :)

    Svar: De kommer när våren närmare sig och butikerna fått in mer vårjackor! Håll utkik i bloggen kommande veckor! Kram!
    Gertrude Tornvall

    2013-01-07 | 21:43:48
  • frida säger:

    fick en likadan väska som du i julklapp, älskar den:) men vad har du till din för att den inte ska kännas så vuxen haha ! gillar bloggen!

    2013-01-07 | 21:48:21

Kommentera inlägget här: