Gertrudes

Frågor och svar

Kategori: Frågor och svar

Anonym Om:
Vart är de byxorna ifrån??? Så sjukt snygga!!
Gina Tricot, favoritbyxorna just nu!
Amanda Om:
Skulle inte du kunna fota ditt rum och lägga ut? Behöver inspiration till mitt rum just nu ;)
Självklart kan jag göra det(när det är lite städat då) Det kommer!
 
Anonym Om:
Vet du vart det finns liknande byxor att köpa som du hade i Oman? Dom du hade köpt från Zara? :)
Såg faktiskt sådana jag har på Zara i kompassen i M på rea(bara ett par kvar). Har tyvärr inte sett några liknande senaste, men är nästan säker på att det kommer komma in liknande nu till våren.
 
Frida Om:
Fick en likadan väska som du i julklapp, älskar den:) men vad har du till din för att den inte ska kännas så vuxen haha ! gillar bloggen!

Jag förstår exakt hur du menar. Före jag bestämde mig för väskan tvekade jag på några saker kring den bl.a. om den var min stil eller en mer "vuxen" väska så att säga. Men allting handlar egentligen om vilken stil man har. Vi två som är unga och har ungdomlig stil behöver därför inte "oroa sig" för att den ska se för vuxen ut, så vidare du inte går klädd i tantkläder hehe, nemen du förstår kanske hur jag menar.

Eftersom jag bara använt den en gång i Sverige och några enstaka gånger i Oman så har jag inte så mycket bilder på hur jag använt den, men lägger ut de bilder jag har på mig (titta även 2 inlägg ner ifrån dagens outfit) och även en inspirationsbild jag hittade på WeHeartIt.


Inspirationbild fr WeHeartIt
 Den är sjukt snygg på sommaren med ljusa färger och bara ben
 
Ebba Om:
hej! kan inte du tipsa om lite olika vårjackor? olika modeller, färger och stilar som du tycker är snyggt så man kan få lite inspiration? tycker nämligen vårjackor är det svåraste att köpa haha :)
Ja, aboslut! Väntar lite med att göra det tills alla vårgrejer kommit in så jag kan urvalet och kan välja ut.
 
Klara Om:
en liten fråga, hur träffades du och Tor? detta är en av mina favorit bloggar!
Jag och Tor träffades på en "tillställning" hos hans kompis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: