Gertrudes

D.L & CO.

Kategori: I mitt huvud


 
Så jäkla coola ljus. Märket heter som ovanstående rubrik D.L & Co. Jag älskar deras udda stil de kör på vissa ljus, typ äpplet och päronet med stenar på(?) Man hör ju hur det låter utan bilder hade man ju undrat va det är för ljus. Fick även en fråga vad jag köpte till min pojkvän i julklapp. Han älskar dödskallar hehe, så jag köpte bl.a. ett sådant mega dödskalle ljus till honom. Tror iofs inte att han kommer att tända det eftersom det är sjukt snyggt som bara en prydnad i rummet. 
 
Ljusen hittar ni bl.a. på Raglady, Wakakuu, www.kyssjohanna.se. Ni kan även kika in på deras egna hemsida där ser ni alla olika modeller ifrån kollektionen: www.dlcompany.com

Kommentarer

  • amanda säger:

    snälla svara var kommer dem slappa svarta leopard byxorna du hade på dig i shopping inlägget?
    snälla svara! jätte bra blogg!

    Svar: Jag tänkte göra ett enkilt inlägg på frågor och svar, men kan svara här också, det är ifrån Zara köpte dem i höstas så tror de är slut tyvärr...
    Kram
    Gertrude Tornvall

    2013-01-02 | 21:52:45

Kommentera inlägget här: