Gertrudes

design och ett stort frågetecken

Kategori: Allmänt

Fick en kommentar ang. min design. När jag skapade bloggen så satt jag och försökte fixa en egen desgin och en header men klarade inte det. Jag satt i timmar och tittade på youtube klipp som skulle lotsa mig igenom alla koder osv, men ändå gick något snett så blev sur och la ner det. Jag valde istället en design som fanns från början på hemsidan, den enda snygga tycker jag. Dock är den väldigt tråkig och jag vill ta tag i detta nu. Jag ska försöka en gång till med detta annars så får jag överlåta det till någon annan som kan.
 
Någon som har tips på någon duktig eller kanske någon själv som är duktig nog att fixa detta åt mig? (jag är ganska kräsen hehe, känn ingen press)
 
Några bilder ifrån idag:
       Frukost: mannagrynsgröt med smak av kanel med jordgubbar, hallon och en kopp te!  
Trött och osminkad tjej, hehe
Lunch och fika hos farmor
Åkte förbi och handlade på frukt och grönt, bara massa goda och naturliga varor. Mums!
                Just nu lagar vi lite mat och mamma och pappa sitter i soffan och myser med tända ljus utspritt i huset!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    fin pingla

    2013-01-27 | 13:17:58

Kommentera inlägget här: