Gertrudes

Dagens inköp

Kategori: Kläder och shopping

Tog en snabb runda på stan idag efter fikan. Hann bara med Zara, H&M och Gina Tricot. Väldigt mycket utplockat och inte mycket nyheter. Meeeeen jag ska inte klaga eftersom jag hittade fjäderkjolen på Zara, några månader efter nu är den äntligen min! Fick en kommentar från en läsare att den fanns på Zara och trodde att det var en läsare som skrev i nattmössan eftersom den fanns inne i somras... Men där hängde den på en galje med 1000 utåtstående fjädrar, wiie. Är så glad. Blev även en röd topp ifrån Zara och tog fiingret ut r*ven och tittade även in på Life och köpte Hårkontroll efter alla dessa år jag tänkt börja med det...Hoppas det ger något resultat bara. Återkommer med det!
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    HÅRKONTROLL ÄGER!!!

    2013-01-10 | 21:44:55
  • Frida säger:

    Måste bara säga att din blogg är riktigt bra! Jag får så mycket insperation.

    Har fått mycket tunnare hår nu det senaste, kan hårkontroll vara något att testa? Kram

    2013-01-12 | 21:29:06

Kommentera inlägget här: