Gertrudes

tillbaka till verkligheten

Kategori: I mitt huvud

Ledsen för dålig uppdatering men internetet har vart jätte dåligt, fungerade till och från. Kunde vara inne på instagram, Facebook och kolla bloggen men kunde inte uppdatera eftersom bloggappen kräver väldigt starkt internet, vilket de inte var. Försökte 3 ggr men det funkade inte, de får ta och styra upp den skiten, blir alltid lika sur pga. den.
 
Nu är jag iallafall hemma, kom hem igår eftermiddag gick och la mig direkt sen åkte jag till Tor. Är extremt seg i hela kroppen efter denna vecka har ont i halsen och kroppen. Vad förväntades iofs... Har massa bilder jag vill lägga ut men vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska göra ett collage med dem eller bara lägga ut massor av bilder i några inlägg och berätta lite om resan! Kommentera gärna vad ni tycker :)
 
Undrar ni något över resan så kan jag svara på de också såklart!
 
Hoppas ert lov vart bra!
Veckans finaste dag

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag tycker inte att du ska göra collage! Utan lägga upp massor av bilder i stor format, då ser man bäst! Och även skriva om vad du gjort! Puss älskar din blogg! <3

    2013-02-17 | 14:39:36
  • miii säger:

    Bilder!! Och bilder på facebook!

    2013-02-17 | 16:33:19
  • Anonym säger:

    Va kosta resan?:)

    2013-02-17 | 18:28:14
  • Anonym säger:

    Lägg upp om resan nu och berätta allt! Värkadr såå nicee

    2013-02-17 | 19:41:26

Kommentera inlägget här: