Gertrudes

Instaweek

Kategori: Instaweek

Veckan började med att: Jag hittade denna as snygga tjej på internet 
Jag åt pannkakor med jordgubbar och Ben & Jerry's, väldigt väldigt gott! Dock efter tre veckors onyttigheter och lite träning är jag tillbaka nu till de gamla rutinerna! Mer träning & mindre onyttigheter!
Linnea var glad över att få vara tillbaka till svensktgodis. "Godiset äger här" - Linnea! Väldigt sant iofs, skolans godis äger faktiskt
En "classic-mig" outfit skulle jag säga, svart och silver! I love that colours...
Bra snygga tvillingar
Jag avslutade veckan med att: pyssla!
 
Jag valde dock inte med de bilder som jag redan lagt ut på bloggen, blir lite tjatigt tänkte jag. Vad tycker ni? Borde jag ta med alla bilder ifrån veckans instagram även fast jag lagt ut dem på bloggen under veckans gång?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    är det bara oreos i glassen?! vilken b&j smak är det? :O

    2013-02-25 | 23:21:48
  • Anonym säger:

    Hej, tycker du ska lägga ut de bilder fr instagram som inte redan varit med på bloggen, tror många kollar båda o då behövs det inte dubbelt. Din blogg är superbra!!

    2013-02-25 | 23:27:04

Kommentera inlägget här: