Gertrudes

cozy little things

Kategori: I mitt huvud

Godmorgon på er! Eller kanske rättare sagt god eftermiddag? För mig blir det ett godmorgon iallafall. Jag har nämligen sovit tills ca. 30 minuter sedan eftersom när jag vaknade kl 7 imorse insåg jag att min kropp inte riktigt hängde med på svängarna och jag inte fått tillräckligt med sömn inatt, jag kände mig alltså inte riktigt 100. Så jag smög in till mamma och berättade och sedan kröp jag ner under täcket igen, låter mysigt huuu? Inte lika mysigt dock när man inte känner sig bra.
 
Nu har jag iallafall precis ätit min första frukost sedan vi kom hem, första nyttiga frukost också för den delen. Ni skulle sett hur mycket baguetter med nutella min lilla kropp stoppade i sig under resan. Har inte ätit nutella sedan barndomen men tänk så gott det kan vara, hade nästa glömt hur gott det faktiskt är.En kopp kaffe och ett par yllestrumpor i sängen höjer mysstämning till 100
Tråååokigt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: