Gertrudes

stressstresstsress

Kategori: Allmänt

Trodde att mitt inlägg jag gjorde imorse hade kommit upp men tydligen inte. Blogg.se appen är sjukt strulig. Bättre att göra ifrån datorn egentligen. 
 
I alla fall hinner jag tyvärr inte skriva så mycket. Ja vet, har varit sjukt dålig på att uppdatera de senaste två dagarna. Men har fullt upp här hemma med att packa det sista. Shit, trodde inte det skulle vara så stressande att resa helt ensam. Hålla koll på pass, biljetter osv... Ska ju inte heller resa ifrån gbg vilket gör det ännu mer stressande. Ska upp imorn bitti och ta mig till Lund till min bror sedan vidare till Köpenhamn, söndag morgon. Nu håller jag på att städa lite här hemma så jag lämnar huset fint imorn och packar ihop de sista grejerna. 
 
Snart kommer Tor hit så ska vi ha våran lilljul här. Sen ser jag inte honom på 2 veckor :( Vi skippade Jul på Liseberg, för det kändes lite för meckigt och det är så kallt ute...
 
Här kommer några bilder ifrån igår. Svin dålig kvalite, HATAR iPhone kameran. Varenda bild jag tar blir antingen suddig eller vit. Så får alltid gå in och Camera+ och redigera skärpan (den enda bilden som blev bra är den första som inte ens är tagen med min iPhone, utan en 4. Trodde 4s:en skulle vara bättre? Tydligen inte...)
 
Världens skönaste tröja, ser ut som ett troll här haha
Fina vänner
Lite mer fina vänner
Haha, bra bild liksom. Tror vi tog 4 stycken olika och alla blev dåliga i kvaliten(och på mig, fast mitt ansikte syns ju typ inte ändå...) Har på mig de nya klackarna ifrån Have2Have. De var BRA höga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: