Gertrudes

Lund nästa!

Kategori: Resor

Nu sitter jag på Centralstationen och väntar på bussen. Vaknade av ett sms imorse kl 8. Då är det mamma som skrivit att vi måste vara ute i god tid, hon hade tydligen hört att det kunde ta 45 min ifrån Ullevi till Centralen. Hon skriver att vi bör åka 1,5h i förväg kanske t.o.m., 2 h. Jag fick panik så hoppade ur sängen och väckte Tor. Det visade sig att det inte var en enda bil ute på vägen och det tog oss 15 min. Menmen, nu sitter jag här med mitt te och mina stora väskor... Fy va hemskt det var att säga hejdå till Tor, kändes som i en film... Sen alla mina fina vänner som alltid finns för en. Fyfyfy, men 2 veckor går snabbt

Kommer ett inlägg med lite mysiga bilder senare ifrån gårdagen!

          Öken-skorna är på, haha! Längesedan jag använde dem, senast var nog i Abu Dahbi när vi var ute i öknen. Perfekta till det faktiskt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du har vältränad kropp, äter du aldrig nått onyttigt?

    Svar: haha jo, massa !
    Gertrude Tornvall

    2012-12-22 | 11:54:56

Kommentera inlägget här: