Gertrudes

Levi's

Kategori: Kläder och shopping

Det här med höga shorts med nitar blev ju helt sjukt poppis senaste året. Jag har alltid tänkt att det inte vart min grej med höga, slitna, jätte korta shorts med heltäckande nitar, mer en tumblr grej. Jag äger ett par höga shorts som har använt en gång med paljetter ifrån Gina Tricot.
Men nu när jag satt och kollade lite bilder på shorts, för jag hade velat ha ett par nya nu till resan, så blev jag lite inne på ett par höga ifrån Levi's. Vill dock inte att de ska vara för korta eller för slitna. Frågan är vart man hittar de nu? Topshop Beyond Retro kanske? Får ta en titt där i eftermiddag!

Är ute efter exakt sådana på bilden nedan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det finns från Levi's på Raglady såg jag förra veckan :)

    2012-12-14 | 11:53:20

Kommentera inlägget här: