Gertrudes

Jul på Liseberg

Kategori: I mitt huvud

Jag och min pojkvän har bestämt att vi ska ha en "minijulafton" eftersom jag är borta över jul. Så vi tänkte börja dagen med att gå på Liseberg. Perfekt nu när snön kommit också(han vägrade ju gå om det inte var någon snö). Det var några år sedan jag var där nu så passar jätte bra in denna vinter. Senare under dagen hade vi tänkt att äta en god middag och sedan ha lite julklappsutdelning. Tror det kommer bli en väldigt mysig och bra minijulafton.
 
Satte ihop ett litet collage, igen... Tycker det blir lite roligare ibland att titta på bilderna då. När man ser alla samtidigt istället för att behöva bläddra ner bland massa bilder.
 
 
 

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Vad fick du av din pojkvän och vad köpte du till homom?:) behöver tips hehe!:)

    Svar: Vi har inte haft våran lilla julafton än, så återkommer när vi haft de! :)
    Gertrude Tornvall

    2012-12-14 | 21:11:06

Kommentera inlägget här: