Gertrudes

☺☺Happy☺☺

Kategori: I mitt huvud

Åh är så himla glad nu.

Nu är allt plugg över och vi har bara EN skoldag kvar. På torsdag är det skolavslutning, det ska självklart också firas höhö. Iallafall, sedan på fredag ska vi ha min och tors lilljulafton(jul på Liseberg osv) sen på lördag åker jag till Lund, då träffar jag min saknade bror,för att senare åka vidare till Oman. Kan inte mer än att vara världens lyckligaste just nu (Haha japp, då vet ni det)

Vill vara så gyllenbrun och fin! 

Kommentarer

  • Linnea ;) säger:

    världens lyckligaste :')

    2012-12-18 | 16:35:05
  • wille säger:

    du lät inte så lycklig på telefon, "william, säg inte emot mig, jag vet att det inte står så i papperna!!! oj.... det gjorde det visst, men jag vill sova nu och är skit trött sa jag ju!!!!!!!!!"

    2012-12-19 | 00:06:01

Kommentera inlägget här: