Gertrudes

Christmas- & New Year's Eve Dresses

Kategori: Frågor och svar

Det var någon som frågade vad jag skulle ha på mig på julafton och nyår. På jul tycker jag personligen att man har en lite mer "snäll" klänning när man är med släkten och familj. Haha snäll, menar lite mer söt eller vacker klänning/outfit. Men på nyår kör man ju lite mer vågat, glitter och urringningar etc. (de vi tonåringar gillar)
 
Eftersom jag är bortrest nu under jul&nyår så vet jag inte om jag kommer kunna lägga ut bilder under dagen/kvällen. Så därför får ni detta tidsinställda inlägg.
 
Detta blir iallafall min klänning jag bär på julafton. Den är ifrån Twist&Tango och jag älskar den. Köpte den för ett tag sedan nu men har bara använt den en gång förrut, så tycker det ska bli kul att använda den nu igen. 
 
Under Nyårafton kommer vi befinna oss ute i öknen och har därför inte riktigt planerat vad jag ska ha på mig. Kan ju inte direkt köra på en nyårsblåsa med ett par skyhöga klackar som ni där hemma lär ha. Tror det blir något lättare. När man går utanför hotellet måste man täcka sig väldgt väl(armar, ben och absolut ingen vågad urringning) eftersom det är ett arabiskt land vi är i. Dubai var lite annorlunda då de har blivit ett väldigt stort turistmål medan Oman inte är alls så utvecklat(vilket jag tycker är väldigt spännande). Här finns det inga hus högre än 3 våningar och för er som vart i Dubai består endast staden av höghus.
 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Fin!

    2012-12-24 | 13:18:52

Kommentera inlägget här: