Gertrudes

Chicy.se

Kategori: Kläder och shopping

När jag satt inne och kollade runt på olika hemsidor efter nyårsklänningar var jag även inne på Chicy.se. För er som inte vart inne där är det iallafall en klädshop online. Jag tycker de har mycket fina grejer på hemsidan för bra priser. Man märker iofs att de hittar väldigt mycket inspiration ifrån de exklusiva märkena, ibland koppar de t.o.m. rätt av. 
 
I detta fall när jag satt och tittade, hittade jag flera olika modeller av khaki gröna parkas med stor päls på. Så snygga allihopa... Tror de hittat inspiration ifrån märket Project Foce, who knows? Project Foce gör sjukt snygga jackor. Nu till hösten fick några butiker i Göteborg in märket, bl.a. Fiourcci och Wakakuu, både en längre variant och en kortare.
 
Jag hittade tre stycken snygga liknande på chicy. Är ni ute efter en ny vinterjacka tycker jag lätt någon av dessa. Lite annorlunda men ändå så snygga och varma. 
 
Inspirationskälla
Project Foce, ca 14 000kr
 
Följande jackor är ifrån http://www.chicy.se
1599 kr
 
 
1599 kr 
2299 kr
 
Vilken tycker ni är snyggast? 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ÄLSKAR pälsen på den översta från chicy!! Jag som är nerkärad i projectfoce jackan har svårt att välja en annan favorit men den nedersta var sjukt snygg!!

    2012-12-15 | 11:11:23

Kommentera inlägget här: