Gertrudes

Q/A

Kategori: Allmänt

Vet du var hennes skinnjacka kommer ifrån? :) hur fräck som helst!!
Ja, så snygg är den. Den är ifrån Maison Scotch men säljs tyvärr inte längre, kollade upp det igår eftersom jag var sugen på att köpa en...
Heej!! Jag undrar var du har köpt din gråa tröja som det typ står I love Friday's på? Älskar din blogg! Pusspuss
Den är ifrån Forever21, köpte den när jag var i Oman!

Kan du inte visa tips på vad man kan ha för kläder till en bustier ? :) 
Absolut! Gör ett enkilt inlägg om det.
Hej har tänkt att beställa ett par skor från asos! Men undrar bara hur sidan är, asså hur mycket kostade frakten osv? Snälla svara så snabbt som möjligt!
Den är jättebra och frakten är gratis!
Tycker du att hårkontroll har fungerat? 
De har tyvärr inte fungerat för mig :( 
Kan inte du visa lite bilder från insidan av ditt hus samt insidan på Tor's lägenhet:)
Tyvärr är det lite för privat att lägga ut bilder på mitt hus. Tor bor också i hus men självklart kan jag inte lägga ut bilder på hans heller.
Kan du snälla ha en bloppis? Du har så snygga kläder!
Jag ska försöka lägga ut lite grejer när jag har tid att rensa min garderob! Tack:D
Vart köpte du dina rosa nike skor? Vad hade du köpt för några nu? Vilken färg? Gör ett collage eller visa bilder på dom :))
Du hittar ett inlägg om mina träningsskor HÄR!
Shit va snygg body! Köpte du den nyss så det fortfarande finns chans att köpa den? Och vad är den i för material, är den i stretch? Den är min kompis, Johannas! Hon beställde den direkt ifrån American Apparel's hemsida. In och kika! Den är i bomull och stretch.
Hej! Något ställe du vet där man kan köpa snygga bodys, eller nån snygg uringad tröja ! Xx
Tittade in på Asos häromdagen och det finns ganska stort utbud av bodies där. Det finns även många baddräkter man kan använda som bodies.
Här har jag på mig en baddräkt me mina leopardbyxor, lika snyggt och finns även större utbud när det gäller baddräkter!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varit i Oman var du? Älskar din blogg!

    2013-03-10 | 14:37:31
  • josefinee säger:

    tips var man kan köpa snygga skinjackor? Jag är sugen på en svart ganska vanlig utan mycket detaljer, snälla hjälp mig ! du har så fin stiiiil :D

    2013-03-10 | 18:07:14

Kommentera inlägget här: