Gertrudes

Frågor och svar!

Kategori: Frågor och svar

Så fin blogg! Hur många läsare har du ungefär per dygn? Kram :)
Tack snälla du! Just nu har jag ca. 750-800 per dygn. Det ökar för varje månad vilket är kul! Kram
Kan du visa bättre bild och vart det kommer ifrån? :)
Kan du visa bättre bild på allt du köpte? Älskar din blogg!
Det kommer upp bilder imorgon
Kan du visa en bättre bild på skorna?
Vem är det mer än Kelly? Haha
Sofia heter hon!
Hur ofta och mycket tränar du?
Jag tränar oftast 3 gånger i veckan, ibland mer ibland mindre. Men brukar blir 3 gånger. Då brukar jag köra kondition i 1-1,5h och ibland lite styrka på det. 
Haha, älskar att han typ inte ens har någon sallad i sin sallad!! Så typiskt killar!!! 
Vart går han i skola och vad går han?!? :)
Haha, eller hur!
Han går på Handels i Göteborg!
Hej! Du har verkligen en superbra blogg och verkar ha lite koll på allt möjligt. Jag skulle så himla gärna vilja ha en sådan svart hatt som jag länkat nedan men grejen är att jag gärna vill testa den i en svensk affär för att se hur den sitter. Vet du vart man kan köpa en liknande hatt? Vill ha de mjuka kanterna som nedan och inte de mer "gubbliknande hattarna" som finns! har sett att många av dina kompisar har liknande på bilder! Tacksam för svar! 
Hej på dig! Tack i massor, blir jätteglad när du skriver så!
Jag hittar inte din länk i kommentaren, men tror ändå jag vet vilken du menar. Jag är sjäv ute efter en sådan. Kikade in på H&M, Lindex, Monki och Weekday häromdagen på stan men hittade ingen. Dock gick jag aldrig till Zara men tittade in på deras hemsida precis och hittade en liknande. Vet inte om du det är en sådan du menar eller om du vill ha en mer tygaktig. Men detta är de närmaste jag kan komma. Hoppas det var till någon hjälp! Kram
Var det längesedan du köpte tröjan? Skitsnygg!!!
Tack så mycket, den är ganska gammal tyvärr :(

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Min pojkvän tar studenten i år och jag undrar vad man ska ha på sig på hans studentmotagning och när han springer ut från skolgården. Vill verkligen vara snygg så behöver tips! Helst inga klackskor ;) pusss

    2013-04-06 | 09:40:21

Kommentera inlägget här: