Gertrudes

mera mmmmm i livet

Kategori: Mat och recept

Toppade den med riven cocos, hackad special-K och jordgubbar!
Tittaaaaaa vad jag testade innan!! Yollibox choklad, wii! Sista smaken gillt, nu har jag smakat alla 4 smakerna. För er som inte smakat choklad så tycker jag att denna var riktigt god (denna med, japp). Jag är ju ett yolliboxfan och älskar alla smakerna. Denna smakade som vanlig chokladglass tycker jag. Dock är jag, tro det eller ej, inget stort fan utav chokladglass, även fast jag älskar blockchoklad. Tycker chokladglass smakar väldigt mycket kakao och när det kommer till glass så vill jag att den skall vara söt. De som överraskade mig positivt var att jag inte alls tyckte den smakade lika "konstgjort" som de andra. Även fast de andra smakar lite speciellt, lite konstgjort som sagt, så älskar jag dem ändå. Jag gillar liksom den där speciella, underliga, lite konstiga smaken, så konstgjort i detta fall ser ser jag inte som negativt!
Om jag nu ska välja ut en favorit blir det mango eller naturell!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: