Gertrudes

Direkt fr gymmet

Kategori: Träning och hälsa

God eftermiddag! :)
Dålig uppdatering ja vet, har faktiskt ingen bra anledning förrutom att jag inte riktigt orkade uppdatera igår eftermiddag/kväll.
Nu står jag faktiskt på bandet. Har vart sjukt seg idag och igår i både huvudet och i kroppen. Dels för min helg bestod utav tre heldagar med bara psykologi ... Men även fick jag en sån konstig träningsvärk i höfterna i tisdags när vi åkte skridskor som därför hindrar mig från att känna att min kropp är på topp! Hittils har kört lite cross, lite spinning och nu bandet, variation behöver jag efter alla mina timmar på crossen.. Medan jag ändå kör på låg speed, så valde jag ut lite bra och peppade träningslåtar till er! Vet inte alls hur inlägget kommer bli nu med länkarna men får fixa de sen när jag kommer hem om det är några problem!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tycker du att hårkontroll har fungerat?
    Kan inte du visa lite bilder från insidan av ditt hus samt insidan på Tor's lägenhet:)

    2013-03-07 | 17:52:06

Kommentera inlägget här: