Gertrudes

Dagen vi väntat på, fredag

Kategori: Träning och hälsa

Invigde mina nya träningskläder, svettades sönder och köpte ett väldigt gott mellanmål, Keso med nötter och torkade bär
Nu har jag precis kommit hem ifrån gymmet. Idag var det riktigt kul på gymmet. Senaste tiden har jag tyckt det vart lite sisådär. I och försig är det väldigt mycket dag till dag och det beror på vilket humör man är på! Körde iaf 1h10 cross (på dubbel styrka än jag brukar, wihi) och senare sprang jag 3 km på bandet. Avslutade senare med lite mage. 
Nu ska jag lägga in bilderna från igår till datorn. Så de kommer upp snart! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ojj bra jobbat måste jag säga då! Hur mycket kör du på när du kör crosstrainer då? Vet nämligen inte om man ska ha på högt eller lågt om man vill få smala ben (inte för mkt muskler) tacksam för svar!:-)

    2013-03-15 | 20:02:08
  • vilhelmina säger:

    varifrån är löpar byxorna? vore väldigt tacksam om du ville svara!
    Kram! :)

    2013-03-16 | 08:00:37

Kommentera inlägget här: