Gertrudes

Tired check!

Kategori: I mitt huvud

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Klockan är snart 12 och är heeeeelt död i hela kroppen. Har inte hunnit varva ner än efter träningen och alla mina sysslor hemma. Har suttit och svarat på massor av frågor ifrån frågestunden, ett av inläggen kommer imorn, så håll utkik. Sen har jag även skrivit ett extremt långt inlägg om min träning och hälsa som så många frågat om. Hoppas det blir uppskattat. Det var på tiden, ja vet. Jag ska bara finslipa lite på det, de kommer ut om någon dag bara.

Herre gud, va bloggandet har tagit mycket av min tid idag. Har inte gjort något annat än detta efter jag kom hem, förutom att laga mat då. Det blev inget plugg i huvudtaget. Tycker iofs det är kul och såklart är det inte såhär varje dag, då hade jag inte haft någon fritid alls. Så klagar inte, men är helt matt nu iallafall, haha, kan iofs bero på mitt köttiga träningspass innan också.

Imorgon är en nu dag med nya tag, ska inte träna imorgon utan det blir en vilodag vilket jag behöver. Ska även hämta ut två par skor som vart på inlämning hos skomakaren, äntligen!

Mina ögon orkar inte vara öppna så mycket längre nu, men håll utkik imorgon eller på onsdag för då kommer träningsinlägget, för er som frågat om det då. Orkar nämligen inte svara på så mycket mer efter de inlägget. Förbered er på ett långt... Haha ni undrar säkert vaf*an jag har skrivit nu men ni får se!

Godnatt
G

 

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Låter spännande, träningsinlägget är efterlängtat och uppskattas verkligen! Tack för en bra blogg, du får mycket frågor eftersom att bloggen är bra:):)

    2013-01-22 | 13:33:10

Kommentera inlägget här: