Gertrudes

Prima ballerina

Kategori: Kläder och shopping

Igår när vi var på stan efter skolan tittade vi på ballerinaskor inne på NK. Ett par ballerina är ett måste att ha i sin garderob nu till våren enligt mig. Även fast man kan tänka att de är svåranvända men det är de faktiskt inte. Passar till allt möjligt, ett par jeans, shorts eller en fin klänning. Man kan klä upp dem men även ner dem, använda de som vardagsskor men även på finare tillställningar. Jag bodde i ballerinaskor när jag var liten och har ett par eller två hemma som bara ligger och dammor eftersom det är så gamla och använder dem aldrig. 
 
Dessa nedan hittade jag på internet när jag kikade runt och är favoriterna bland de lite dyrare märkerna. Men om man vill lägga lite mindre pengar säljer ju nästan alla skoaffärer ett par enkla och fina i massor av färger och mönster , t.ex. H&M för 99kr/paret.Övre:
Alexander Mqeen * Suzie Mas
Nedre:
Tory Burch * Lavin * Giaccomorelli
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    grym blogg!!!! har du haft någon pojkvänn innan Tor? hihih hoppas du svarar

    2013-01-27 | 16:23:54

Kommentera inlägget här: