Gertrudes

Far&dotter dag ♥

Kategori: I mitt huvud

Morning sunshines! 
 
Vaknade för ca. 1 h och hittils har jag hunnit äta lite mannagrynsgröt och druckit te. Efter frukosten säger pappa till mig att han åt världens godaste müsli hos hans mamma igår som min kära kusin hade gjort. Blev väldigt nyfiken på att testa detta och jag fick receptet. Jag började leta i lådorna och hittade nästan alla ingredienser på hennes recept, fick byta ut 2 ingredienser. Så nu står jag och pappa i köket och gör hemmagjord müsli. Har aldrig gjort det förrut så resultatet lär blir spännande. Synd att han kom på detta efter frukosten eftersom detta hade (förhoppsningsvis) vart ett utsökt tillbehör till min gröt. Som tur är, är det lätt som en plätt att göra(lättare faktiskt). Tänkte skriva ut receptet till er lite senare men hinner inte det nu. Jag och pappa ska nämligen hitta på lite ärenden, åka till kungsmässan, äta lunch och träna. Idag är det en Far&dotter dag, me like!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sätta på mig kläder.
 
Ha en mysig lördag!
G
 
             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: