Gertrudes

en fredagskväll à la Gertrude

Kategori: I mitt huvud

Jadu Gertrude. Vad egentligen med kvällens planer, dansen klackar och drinkar?
 
Det blev inte så mycket med mina planer faktiskt. Eller ja, jag började kvällen, men fortsatte aldrig. Fråga mig inte varför. Stod och knaprade på anansen, melonen och vindruvorna som det bjöds på. Tror kylan delvis gjorde att jag inte ville ens försöka att ha den där roliga fredagskvällen. Så jag tappade lusten och åkte hem. Påvägen hem köpte jag med mig en brownie ifrån 7eleven, och där blev kvällens slut helt plötligt perfekt med ett stort leende på läpparna.
 
Nu är jag hemma iallafall, har inga planer alls för imorgon förrutom att jag ska försöka få med pappa till gymmet och kanske börja skriva lite på en uppsats. 
 
Time for bed.
 
Natti
G
 
 
             Det var inte riktigt meningen att denna bild skulle upp på bloggen då jag skickade den till en kompis som ett av mina 10 outfits förslag, men hittade den på mobilen så ni får nöja er med en dålig bild på mig. 
 
Paljettjacka; Jimmy Choo by H&M * Byxor; Gina Tricot * Skor; H&M * Korsett; H&M

Kommentarer

  • Anonym säger:

    när köpte du skorna och korsetten?

    2013-01-20 | 09:58:26

Kommentera inlägget här: