Gertrudes

Lunch @ Soho

Kategori: Allmänt

Godkväll!
 
Idag hade vi ledigt som sagt, så då passade jag och Tor på att åka in till stan och äta lunch. Vi bestämde oss för Soho, jätte mysigt ställe med en god lunch. Vi åt fisk med potatismos och rotfrukter, gottigt! :) Efter det gick tog vi en sväng på stan och jag hittade ett par jeans. Lägger ut bild på dem imorgon!
 
Nu måste jag fortsätta plugga, har så förbannat mycket i skolan nu. Därför är uppdateringen kanske lite sämre och mer inlägg om vad jag gör.
 
Btw, så blogg.se appen sämre än någonsin nu och det har gjort att jag har svårt att lägga ut vissa inlägg, tycker detta är sjukt tråkigt att de inte fixat den ännu. Man har ju faktiskt inte tillgång till en dator 2/3, ibland mindre ibland mer, utav dagen...
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hej Gertrude! Vill bara säga att du verkligen har lyckts med din blogg, alltid välskrivna inlägg och fina bilder!! Jag hade bara tänkt be dig om ett inlägg om ditt gymnasium, hur du tycker att sam är, hur det var första gången du träffade din klass, vad som är bra och vad som är dåligt på sam, hur lärarna är, stämningen på skolan bland elever och lärare och om du hade valt ett annat gymnasium eller inriktning om du gjort om ditt val idag? Hade verkligen hjälpt jättemycket då jag går i nian och själv snart ska välja gymnasium och sam är ett av mina alternativ.
    Tack så länge puss

    2013-02-28 | 22:41:32

Kommentera inlägget här: