Gertrudes

Ibland kommer man inte på en bra rubrik

Kategori: Allmänt

Ursäkta för en väldigt sen första uppdatering för dagen men idag har allt gått i ett. Hade två prov i skolan och därför inte tid att uppdatera, igår satt jag hela dagen med Tor och pluggade och hann därför inte fixa några tidsinställda inlägg till er... Hoppas ni förstår mig! :)
 
Nu är jag iallafall hemma, var och träna för första gången på 2 veckor efter skolan. Ska jag vara helt ärlig så SÖG det rent ut sagt, medan jag stod där på crosstrainern tittade jag in på instagram, facebook och smsade med kompisar under stora delar av min träning, inte bra. Framförallt tittade jag på klockan på väggen framför mig. Det är faktiskt inte så lätt som man tror att hitta motivationen igen, den fanns där för 2 veckor sedan men den måste tillbaka nu! Styrka har jag dock inga problem med, jag längtade rent ut sagt till jag skulle få lyfta lite tyngder när jag crossade. Det blev iallafall 1,05h på crossen då jag lovade mig själv före träningen att stå ut en timma.
 
Nu har jag precis lagat middag och ska börja skriva ett CV. Jag ska nämligen ansöka en annan grej inom GKSS och på lördag ska jag dit och lämna in det men även träffa de ansvariga. (För er som inte visste det, så jobbar jag redan på GKSS på somrarna som ledare för en seglaskola för småbarn). Ska försöka få klart CV ikväll, hade vart skönt att slippa tänka på det imorn när det är helg.
 
Opps, detta blev ett långt inlägg! Ska även försöka göra lite roliga tidsinställda inlägg och uppdateringen kommer att bli så mycket bättre nu till helgen, promise!
 
Kram sålänge!

Just nu sitter jag i köket och ska försöka släppa tidningen och Facebook för att börja skriva
Todays

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag åker till miami i övermorgon, vad får jag inte missa att shoppa, bra butiker? Ska köpa en handväska, vilket märke? Snälla kan du svara på mina frågor!! :)

    2013-02-21 | 19:13:58
  • Anonym säger:

    Marc Jacobs vilken modell? Snälllla

    2013-02-21 | 19:14:35

Kommentera inlägget här: