Gertrudes

C'est la Folie douce - Bildbomb - Val Thorens

Kategori: Resor

Ni ville ju ha lite bilder ifrån resan så självklart ska ni få de, tycker bara det är kul att dela med mig! Jag tagit några egna bilder men även tagit lite ifrån kompisar. Jag tänkte att jag delar upp inläggen eftersom det är så sjukt mycket bilder.
 
Jag börjar med Afterskin. Den välkända franska afterskin kallad La Folie Douce. Den är obeskrivlig och man kan aldrig känna den där magiska känslan utan att vart där. När man kommer dit efter en långskiddag vid ca. 2- 3 tiden kan man aldrig förstå att det ska bli en sådan sjuk fest haha. Folk är heeeelt galna, det finns liksom inte några gränser för vissa. Folk dansar som bara den, många står även på borden, skriker, sjunger och är bara på allmänt bra humör. Tror inte det finns många platser som har en sådan här afterski (förrutom val d'isere, där det även finns en Folie Douce) otrolig är den.
 
Här kommer en bildbomb ifrån veckan på La Folie Douce!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: