Gertrudes

Korta frågor och svar

Kategori: Frågor och svar

Frågor och svar

Namn: Gertrude Tornvall

Ålder: 17år

Längd: 157cm

Skostorlek: 38

Född: Sverige

Bor: Göteborg

Gör just nu: Sitter och svarar på dessa frågor

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, positiv, full av energi

Vad är du rädd för: Att förlora någon jag älskar

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon

Det roligaste jobbet du haft/har: Gkss!

Har du körkort och egen bil: Nej, nu fick jag ångest för jag inte börjat med körkorten...

När tod du ditt körkort: Men hallååååå, jag har inget körkort

När grät du senast: Förra veckan tror jag?

När skrattade du senast: I skolan

Vem åkte du bil med sist: Pappa

Vem åt du mat med sist: Mamma

Vad var du rädd för när du var liten: Inbrottstjuvar

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Känd hehe

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Inga, vad jag kommer på!  *Peppar peppar ta i trä*

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag klämde mitt finger, tror jag

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv:  Mycket, svårt att skriva ner

Har du någonsin sportat: Sedan jag var liten

Någon du ser upp till: Ingen speciell men mamma är ofta en förebild för mig

Har du varit utomlands någon gång: Yes

Vilken plats var finast: Svår fråga men Phu Quoc i Vietnam var extremt fint, hittade två bilder:

Vintern 2011-2012

Har du piercing eller tatuering: Piercing, har hål i öronen

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Får man svara båda?

Sommaren 2011 på mitt landställe Klädesholmen
Dubai december 2012

Hamburgare eller pizza: Pizzaaaa

Kött eller fisk: Kött, men gillar fisk också

Hund eller katt: Hund alla gånger

Min föredetta hund, lilla älsklingen Nora

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet 

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Öl

Sol- eller skidsemester: SOOOOL!

Sverige eller utlandet: Utlandet

Spanien, sommaren 2011 med Fanny
 
Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Hockey

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Vår

Jag och Olivia Våren 2012

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du gjorde nyss ett inlägg om tips på "nätshoppimg".. Men de är borta nu.. De va så bra! Kan du inte lägga upp de igen?

    Svar: Ja, det blev lite krångel med de tidsinställda inläggen så var tvungen att ta bort de för tillfället, men det kommer upp imorn igen! :) Ledsen för oredan på bloggen.. Kram!
    Gertrude Tornvall

    2013-01-31 | 15:48:38
  • Eddie säger:

    Åååh noris

    2013-01-31 | 19:56:23
  • Mamma säger:

    Känner mig oerhört hedrad att vara nämnd i ett av svaren 😍😍❤❤😍😍, love

    2013-02-01 | 09:21:28
  • Mohammedi's | Art, model & designer säger:

    nice

    2013-02-01 | 20:01:12
    Bloggadress: http://mohammedis.se/
  • Anonym säger:

    Du är väldigt söt tjej

    2016-07-10 | 16:33:01

Kommentera inlägget här: