Gertrudes

wednesday

Kategori: I mitt huvud

Nu är jag hemma ifrån gymmet. Sista gången jag gymmade som icke-myndig, wooopwooop! Haha okej, födelsedagar är faktiskt överskattade tycker jag, men ens 18årsdag är lite större. Jag har redan planerat in hela min morgondag. Först har jag önskat att få frukost på sängen bestående av pannkakor med yollibox, mmmmmmm. Sen väntar ett matteprov i skolan(TACK för den Jan) Senare ska vi ut och äta middag på Clarion Hotel, för att senare åka hem och äta födelsedagskaka! Hmm, vet inte vad jag ska baka för någon kaka... Är lite inne på kladdkaka med cocostopping. Annars någon som har något förslag?
Jag har alltid velat testa att baka med proteinpulver. Har nämligen läst så mycket recept på det som sett så goda ut så jag köpte med mig två stycken i chokladsmak för att testa baka med! Fattar egentligen inte grejen med proteinpulver mer än att de innehåller mycket protein och protein är ju bra för de som vill bygga muskler. Kanske inget för mig egentligen, men gott till bakning får jag hoppas på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: