Gertrudes

Svar på kommentarer

Kategori: Frågor och svar

Hej! Tycker du att man kan köpa ett par rosa glittriga Toms eller är det helt ute? :)
Skulle du kunna svara på min fråga? Åker nämligen till USA idag :) puss
Lustigt att du frågar faktiskt eftersom jag var sååå nära på att köpa mig ett par glittriga Toms i silver i somras. Jag tycker absolut du ska köpa ett par glittriga Toms blir avensjuk på dig, hehe. Jag har själv ett par svarta som jag tycker är jättesköna och gillar modellen! Så kör på!!
Hej Gertrude! Vill bara säga att du verkligen har lyckats med din blogg, alltid välskrivna inlägg och fina bilder!! Jag hade bara tänkt be dig om ett inlägg om ditt gymnasium, hur du tycker att sam är, hur det var första gången du träffade din klass, vad som är bra och vad som är dåligt på sam, hur lärarna är, stämningen på skolan bland elever och lärare och om du hade valt ett annat gymnasium eller inriktning om du gjort om ditt val idag? Hade verkligen hjälpt jättemycket då jag går i nian och själv snart ska välja gymnasium och sam är ett av mina alternativ.
Tack så länge puss
 
Hejsan! Blir jätteglad när du skriver så! TACK så hemskt mycket!
Jag skrev ett inlägg om Samskolan för ett tag sedan som du hittar här! Har du någon mer fråga kan du kommentera inlägget och så ska jag försöka svara så gott jag kan på den/dem!
  
Ååh va kul, jag har med varit i Kuba. Kan inte du berätta om din resa :) Hade varit så kul att läsa!
Asså, va kul! Jag var där när jag var jätteliten så kommer tyvärr inte ihåg så mycket :(
 
Har du varit i alla dessa länder? Berätta mer!:)
Ja faktiskt!! Det är saker vi köpt hem ifrån respektive länder. Glömde tydligen några länder, thailand, Marocko och turkiet! Kan skriva något inlägg framöver om senaste resorna, bla. Vietnam, Kambodja, Brasilien...
Vietnam 2010-2011 i Cu chi tunnlarna
 
Sydafrika 2008-2009
 
De dom menar är nog att det är en trend som syns hos många kända märken. Pasteller och paljetter kommer alltid att vara stort! Bara att märkena haft minimalistiskt och svart/vitt som stort fokus!
Ja men det förstod jag också :) Gillar bara inte de här med de strikta minimaliska influensen!
 
Du verkar gilla te! Kan du inte tipsa om lite olika teer? :)))
Det har du väldigt rätt i, jag älskar te! Jag brukar ha 3-4 olika tesmaker hemma. Vanilj, jordgubb är två jag alltid har hemma. Sen varierar de vilka mer teer vi har hemma. Men jag dricker även mycket söderte, kamomillte, gröntte. Dock tycker jag te är mycket godare på fik...
 
Skulle du vilja sälja ditt nitbälte?:)
Tyvärr så säljer jag inte det. Säljer jag något kommer jag att skriva de. Funderar även på att ha en bloppis om någon hade vart intresserad utav det!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja en bloppis hade varit jätte kul! :)

    2013-03-01 | 19:07:03

Kommentera inlägget här: