Gertrudes

Några 18-årspresenter

Kategori: 18 år

Lovade ju att lägga ut bilder på vad jag fick för presenter av mina kompisar som jag blev såå glad för. Jag fick dessa 2 underbara skor, PRECIS som jag hade önskat mig, iiiiiiih. Tror ni jag blev glad eller?? Sen fick jag även ett kuvert med lite pengar som jag kunde köpa något kul för, så underbara kompisar jag har....Visste precis vad jag ville ha hehe
Tänkte även visa en till 18årspresent som jag fick av Tors syster, Ester. Ett litet kit från Sephora som hon köpte i Milano. Två stycken rosa shower and bath gel och bubbles nails som det kallas, ni har säkert sätt det någon gång. Ska bli kul och testa!

Kommentarer

  • Sandra Olsson säger:

    gud vilken fin blogg!


    btw bloglovin byte ?:)

    2013-03-26 | 19:37:17
    Bloggadress: http://olssonsandra.blogg.se
  • Anonym säger:

    Vart kommer klackskorna ifrån??:) riktigt snygga!!

    2013-03-26 | 20:24:44
  • Anonym säger:

    Klackskorna?:)

    2013-03-26 | 22:17:26
  • Anonym säger:

    Vart kommer skorna med nitar ifrån och vad kostar dom?:)

    2013-03-26 | 23:13:34

Kommentera inlägget här: