Gertrudes

Lazy friday eve

Kategori: I mitt huvud

Är helt slut och ont i huvudet! Har inga krafter för att ens skriva något, ledsen för det... Lägger mig tidigt idag för att gå upp tidigt och plugga. Imorgon och söndag är pluggdagar eftersom jag ska bort på middag på söndag. Men ni får lite bilder som sammanfattar min eftermiddag/kväll idag.
 
Hörs imorn bitti när jag är lite piggare. Hoppas eran fredag är super iallafall!
 
Kram på er!
 
                                      Väldigt lazy tills söndag, japp!
                                         Var på gymmet och tränade kondition och styrka

  Kom hem och åt en god middag och gjorde smoothie till efterrätt
Tände lite ljus 
Tog ett skumbad och njöt av tysnaden och vattenkranen som droppade
 
Nu: Läsa lite psykologi sedan sova!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: