Gertrudes

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Oj va dålig jag vart på att uppdatera de senaste men som sagt har jag lagt bloggen lite vid sedan denna helgen. Ni fick iaf några bilder ifrån gårdagen. Shit, vilken bra kväll jag hade. Allting blev så fint, och såklart gick allting i rosa, drinkar, glas och framförallt dessertbordet. Blev så nöjd med allting, hade iofs kunnat göra ännu mer men det hann jag inte... Men det verkade som gästerna var nöjda ändå, vilket gjorde mig glad. Eftersom vi var lediga igår så kunde jag fixa hela dagen igår, tog ett dygn allting. FICK VÄRLDENS FINASTE PRESENTER OCKSÅ!!!! Jag har världens bästa vänner, var tårögd när jag öppnade dem. 
Jag har ännu mer bilder ifrån igår som jag kommer lägga ut snarast men måste bara redigera dem och sånt. Dock är våran systemkamera, konstigt nog, jätte dålig på kvällen, sjukt tråkigt. 
Ikväll ska jag plugga med Tor sen Imorgon är det släktkalas och ledigt på måndag och då ska jag plugga ännu mer. Har så fruktansvärt mycket i skolan nu så måste tyvärr lägga bloggen och träning lite vid sidan fram tills påsklovet men ska försöka uppdatera så mycket som möjligt såklart! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vart redigerar du dina bilder?
    Kan du visa det du fick?
    Vilken linje läser du?

    2013-03-23 | 19:38:34

Kommentera inlägget här: